piątek, 4 lipca 2014

prólogo



-Pierwsza zasada brzmi: nie przywiązuj się. 

-A kolejna?
-O niej porozmawiamy, jak uda Ci się nie złamać pierwszej.

Stałam tam, całkowicie nieświadoma tego co widzę. Puściłam dłoń Harry'ego i zakryłam twarz rękawami bluzy, powoli zaczynając cofać się w stronę korytarza.W tym jednym, jedynym momencie, wszystkie moje uczucia zniknęły. Obraz przede mną zaczął się zamazywać, tworząc jasne plamy. Moje dłonie wędrują do policzka, czując słoną ciecz spływającą po twarzy. Mimo, że jest to zaledwie kilka kropel, czuję jakbym w nich tonęła. Czasami są dnie kiedy krzyczę, głośne krzyczę. Właściwie to Rusty, krzyczy widząc mnie w takim, a nie innym stanie. Wtedy mógł mi jakoś mi pomóc, ale nie tym razem. Mam wrażenie, że każdy mój ruch trwa wiecznie, a w efekcie końcowym dalej stoję w tym samym miejscu. Mam w sobie uczucie, które niszczy mnie od środka. W głowie zbudowałam stos z kłamstw i złudzeń, którymi codziennie mnie karmili. Zagryzłam mocno wargi, czując metaliczny posmak krwi. Moje delikatne wargi uwalniają czerwoną substancje, która swobodnie spływa po bladej twarzy. Wszystkie wirujące słowa w mojej głowie, brzmią nie tak. Wszystko okazało się nieprawdziwe. Wraz z kolejnym atakiem płaczu, czuję ogromny ból, który rozsadza mnie od środka. Pustka. To uczucie towarzyszy mi od jakiegoś czasu i nie chce zniknąć. Brak pozytywnych uczuć. Każdego dnia coraz bardziej niszczą mnie ludzie, którzy byli dla mnie najważniejsi. Czuję, jakby odebrali mi cały świat.

-Chanel! Nie wygłupiaj się i chodź tutaj!

Przemęczony głos Harry'ego, dotarł do mnie dopiero, gdy odwróciłam się w jego stronę. Dawna Chanel pewnie by posłuchała brata, ale nie ta nowa.

-To boli, strasznie boli...

Stałam w tym samym miejscu, nie będąc w stanie wykonać jakikolwiek ruch. Moje brązowe oczy z uwagą analizowały jego twarz.

-Twoje usta?

Szept, pod osłoną cichej nocy, brzmiał jak przeraźliwy krzyk. Momentalnie przyłożyłam dłoń do ust, zdając sobie sprawę, że w dalszym ciągu sączy się z nich krew. Potrząsnęłam głową, starając się uspokoić nierówne bicie serca.

-Moje serce, Harry.

Poczułam jak moja głowa pulsuje, jak serce bije coraz szybciej. Miałam wrażenie, że moje nogi robią się coraz cięższe. W pewnym momencie upadłam na kolana, czując jak nogi uginają się pod moim ciężarem. Patrzę na niego, a obraz przed moimi oczami zamazuje się, przez coraz większą ilość łez

-Znasz to uczucie? Na początku wszystko jest tak idealnie, że aż chce się żyć. Mijają kolejne dnie, a wszystko traci swój wdzięk. Wszystko jest szare, niewyraźne, traci swój blask. Osoba, która była dla ciebie cholernym "wszystkim" zabiera twoje serce i cały świat.

-O czym ty mówisz?

Jego twarz wykrzywiła się w kompletnym szoku. Kiedy milczę przez dłuższą chwilę, widzę jak nadzieja z jego oczu tak po prostu wygasa. Przez chwilę stoję w kompletnym szoku, otwieram usta, ale nie wydobywa się z nich żaden dźwięk. Dopiero, gdy biorę głębszy wdech, wypowiadam słowa, które sprawiają, że oczy mojego brata wpatrują się we mnie z bólem:

-Umieram.

Więc na początku był to prolog do mojego nowego bloga, ale ostatecznie wszystko zmieniłam i dodałam tutaj, bo moim zdaniem tak jest lepiej.
Miałam jeszcze inny zwiastun do EMIAC, ale nie mogę go znaleźć, więc chwilowo musicie zadowolić się tym.
CZYTASZ=KOMETUJESZ 
40 komentarzy - pierwszy rozdział :)

54 komentarze:

  1. AWWWWWWWWH!
    ten prolog jest po prostu fantastyczny!
    przeszłaś samą siebie!
    CHCĘ UMRZEĆ
    prawie umarłam, słyszysz jak krzyczę?
    tak to jest niesamowite.
    o boże, tak bardzo kocham to ff.

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój Boże!
    Świetny prolog!
    Nie mogę się doczekać rozdziału :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ty chcesz mnie zabić?
    To była moja pierwsza myśl po przeczytaniu prologu.
    Ta przerwa dobrze ci zrobiła.
    Cieszę się, że wróciłaś, a teraz czekam na rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny prolog:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny prolog i czekam na dalsze rozdziały :D

    Również zapraszam na mojego bloga nie jest tak świetny ale się staram :)
    http://hateleadstothelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prolog mam nadzieje że w tej części będzie wiecej tańca chanel

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow świetny prolog!!!
    Czekam na pierwszy rozdział! ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. wow.. świetny prolog i jestem pod wrażeniem jak szybko go dodałaś :) xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu to jest takie zajebiste ja się pytam. Aż boli od środka. Za dużo emocji. ;)
    Czytam
    Przeżywam
    Umieram
    Kocham to!

    OdpowiedzUsuń
  10. 40?? idealna liczba. Powinnaś taką dostawać w godzinę. Masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu, zwiastun jest zajebisty, lepszego bym zrobić nie umiała, serio., Prolog jest cudowny, świetny, ale to prawda....tyle emocji. Ty tak świetnie to wszystko opisujesz. Czytając to, czuję to samo co Chanel.....nie wiem, jak ty to potrafisz...Jesteś niesamowita!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra powiem tak
    ZWIASTUN ...ZARĄBISTY
    PROLOG......ZARĄBISTY
    Czekam na next mam nadzieje, że nie będę musiała długo czekać na pojednanie Nialla i Chanel

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG! Prolog genialny! Chcemy szybciutko rozdział! Kocham Cie ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. prolog taki mroczny trochę xd ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też umieram, ale z ciekawości i zniecierpliwienie kiedy nowy rozdział !! :D
    Życzę wielkiej weny ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem trochę w szkou, wiesz? Boże...to jest cudowne, ja nie mam słów, aby opisac to co piszesz tak na prawdę, i wiem że te "słowa" nie mają sensu, ale ja nie mam sensu wiec co tam..
    Ja tak bardzo uwielbiam to opowiadanie...że aż kurewsko je kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny prolog *-*. Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału ♥. Masz wielki talent. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite. Najlepsze co do tej pory napisałaś. Nie mogę doczekać się, aż pozwolisz mi nasycić się pierwszym rozdziałem. Pozdrawiam, Samael.

    OdpowiedzUsuń
  19. suuuuuuper i nie mogę się doczekać 1 rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochhhammmm cię i twój blog. Świetna robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. zajebiście *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. jejj *.* świetny ! czekamy na pierwszy rozdział x

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś super. Przeczytałam całe opowiadanie. i naprawde zazdroszczę ci talentu do pisania.

    ilysm, @Queen_Of_Smurfs

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko co mogę w tej chwili powiedzieć to : WOW i TO BYŁO GŁĘBOKIE. Do następnego!!!~Tori Vega~

    OdpowiedzUsuń
  25. boże ty mnie zaskoczyłaś, pozytywnie zaskoczyłaś. Kocham cię :*

    OdpowiedzUsuń
  26. yaehhhhh... będzie 2 część :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. to jest genialne, masz talent takie tam. krótko mówiąc jeden z najlepszy ff jakie czytam. Kocham :****

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja Chanel cierpi. To jest ....okropne. :(
    Prolog jest po prostu świetny, a ja jak zwykle za bardzo przywiazuje sie do postaci z rozdzialow. No co zrobic. Xd
    Do nastepnego misiaku :*

    OdpowiedzUsuń
  29. ooooo..biedna chanel. mam nadzieje że będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. niall i chanel muszą być razem. oni są przeznaczeni sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. jak zawsze super. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku, bardzo się cieszę, że w końcu wróciłaś. Mam nadzieję, że u Ciebie już wszystko wporządku, co do prologu to jak zawsze nieziemski tak jak inne rozdziały, rozdziały będą się pojawiać systematycznie teraz? :) Jestem w stanie czekać długo jeśli mają być równie dobre jak te co teraz były. Pozdrawiam gorąco i weny życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham to czekam na next ;***

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny , nie mogę już się doczekać rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie mogę się doczekać następnego! Był super pisz tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Boże nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  37. super opowiadanie :) czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział :) Paulina

    OdpowiedzUsuń
  38. Prolog CUDNY CUDNY CUDNY CUDNY ! ! ! <33333333
    życzę dużo weny ;*
    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super prolog. Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jezu to jest jakieś cudo. Masz talent dziewczyno.

    OdpowiedzUsuń
  41. Juz nie moge sie doczekac 1 rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowny prolog :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Kocham to opowiadanie <3<3

    OdpowiedzUsuń
  44. O jaa.. :o to jest po prostu... Świetne! Odjęło mi mowę normalnie. Jesteś super! ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  45. To jest piękne!
    Nie moge sie doczekać 1rozdziału :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Nawet nie wiesz jak sie ciesze, że wróciłaś :')
    Kocham to opowiadanie!
    Jesteś osobą z naprawde ogromnym talentem. Ciągle czymś mnie zaskakujesz w rozdziałach. Chanel musi być z Niallem! Nagle przestałam lubić Barbare Palvin, co ty ze mną robisz kochana? :D jejku codziennie co 15 minut sprawdzam czy dodałaś rozdział. Życze weny i postaram się komentować regularnie :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Jest idealny
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  48. Kocham tego bloga! :(

    OdpowiedzUsuń
  49. Strasznie się cieszę, że jest druga część! ;) Niesamowity prolog, coś czuję, że będzie się dużo działo! ;) Życzę weny, no i czekamy do pierwszego rozdziału. ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pozwól ze przerwę czytanie na jakies dwa dni ale mysze przełknąć pare faktów i rzeczy. Duzo mi daje to do myślenia.

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz = mocny kopniak w dupę.