wtorek, 9 lipca 2013

Capítulo Siete

 Kolejny dzień. Słońce dziwnie mocno świeciło. To nie było normalne, nie w Londynie. Nie mam jednak na co narzekać. Od zawsze kochałam słońce, więc mimowolnie uśmiech wkradł mi się na usta. Dopiero teraz zdałam sobie sprawę, że leże na hamaku i idiotycznie uśmiecham się sama do siebie. W pewnym momencie wspomnienia z wczorajszego dnia wtargnęły nieproszone do mojego umysłu.
-Zachowujesz się jak dziwka - usłyszałam głos za swoimi plecami. Momentalnie wyprostowałam się i zacisnęłam ręce w pięść. Wstałam z miejsca i odwróciłam się w jego stronę.
-Słucham? - niby retoryczne pytanie, jednak musiałam je zadać.
-To co słyszałaś - warknął przybliżając się bliżej mnie - Raz całujesz się ze mną, a drugi obściskujesz z Bieberem.
-W takim razie ty jesteś męską dziwką - wzięłam głęboki oddech, chcąc uspokoić nierówne bicie mojego serca, kiedy w końcu tak się stało kontynuowałam - Całujesz mnie, kiedy masz dziewczynę. Na prawdę cię nie rozumiem. Niby mnie nie lubisz, a kiedy jestem z Justinem zachowujesz się jakbyś był zazdrosny.
-Jesteś pewna, że jak wracałaś do domu to nie uderzyłaś się w głowę? - zapytał z chytrym uśmiechem. Zarówno on i ja wiedzieliśmy, że to co powiedziałam było prawdą, jednak on wolał twierdzić, że to ja coś sobie ubzdurałam. W ten sposób nie tylko okłamuje mnie, ale też samego siebie.
-Boże, Niall leczysz się u jakiegoś psychologa? - spytałam, po czym spojrzałam na niego. Pokiwał przecząco głową, jakby nie potrafiąc uwierzyć w to co powiedziałam. Jednak, po chwili na jego ustach zagościł jego chytry uśmiech. Przegryzłam dolną wargę, czekając na jakąś odpowiedź z jego strony.
-Przykro mi, Chanel, ale nigdzie mnie nie chcą. Mój przypadek jest bardzo ciężki, nawet specjaliści sobie z nim nie radzą - powiedział od czapy przybliżając się bliżej mnie. Zmarszczyłam czoło nie rozumiejąc, co chce zrobić i przekazać poprzez tą plątaninę słów - Ale, jestem pewny, że ty możesz mi pomóc. Tylko problem jest taki, że masz za dużo rzeczy na sobie - znacząco zetknął na moją koszulkę oblizując usta. Otworzyłam szeroko oczy odsuwając się na bezpieczną odległość.
-Jeżeli chcesz jakąś dziwkę to sobie po nią pójdź, bo ja nią nie jestem - warknęłam wymachując dłońmi. Dokładnie badał moje ruchy.
-A czy ja tak, kiedyś powiedziałem? - spytał, po czym zaczął się dziwnie śmiać. 
-Niall, czy ty...jesteś pijany? - spytałam lekko podenerwowana, a jednocześnie wzburzona. Jak mogłam wcześniej tego nie zauważyć? Jak mógł w tak szybkim tempie się upić? Przecież nie dawno skończyły się lekcje. Spoglądał na mnie, próbując rozszyfrować moje myśli. Zdawał sobie sprawę, że  mimo iż jest pijany to i tak mu nie odpuszczę. 
-Nie, wcale - mruknął z ironią i uniósł  sztucznie kąciki ust. Po chwili jego wzrok z mojej twarzy zjechał niżej - na mój biust. Dlaczego, mnie to nie dziwi? Odchrząknęłam głośno i pstryknęłam mu palcem przed twarzą.
-Twarz mam tutaj - wskazałam na nią palcem.
-Nie ważne. Idę spać - machnął ręką robiąc kilka kroków w stronę schodów. Uśmiechnęłam się mimowolnie i usiadłam przy stole opierając się na łokciach. Niall, jednak zrobił parę kroków w tył i odwrócił się w moją stronę. Zmrużyłam oczy, nie wiedząc o co mu chodzi -Ty - wskazał na mnie palcem. Prawdopodobnie zwrócił się do mnie "ty", ponieważ zapomniał mojego imienia. W tej chwili w mojej głowie pojawił się niekontrolowany śmiech.
-Ja? - wskazałam na siebie palcem. Blondyn w odpowiedzi przytaknął głową. Podniosłam się i wyprostowałam, wyczekując jego odpowiedzi. Tym razem nie zamierzałam z nim pogrywać, bo chciałam wiedzieć, co siedzi w jego głowie.
-Ty i te twoje problemy - warknął przez zaciśnięte zęby i chwycił mnie za oba nadgarstki cofając się razem ze mną do tyłu - Wkurzasz mnie, cholernie działasz mi na nerwy - dodał, spoglądając na mnie groźnie, a ja tylko uśmiechnęłam się sztucznie. On naprawdę był bipolarny. Zwłaszcza po alkoholu - I wiesz co? – spytał, lustrując moją postać. Pokręciłam przecząco głową nie mogąc wydobyć z siebie najcichszego dźwięku - Lubię cię, cholernie cię lubię i sam się sobie dziwie, bo jesteś strasznie wkurzająca, irytująca, pyskata...
-Przestań - powiedziałam stanowczo, nie wyrażając przy tym żadnych emocji. Czułam, że potrafiłby tak wymieniać godzinami. Owszem, mam wady, ale nie musi mi ich przedstawiać. Zresztą sam nie jest lepszy. Raz jest miły, a drugi wredny. Raz jest opiekuńczy, a drugi niebezpieczny. Zupełnie jakby miał rozdwojenie jaźni. Gorzej niż kobieta w ciąży. Zaraz...ale on chyba nie jest chory psychicznie, prawda?
-Więc, jesteś strasznie denerwująca, uparta, zawzięta...
-Tak, wiem. Mam trochę wad, rozumiem - Przerwałam jego wypowiedź i zamrugałam niepewnie. Nie zamierzałam ustępować. W końcu niby, dlaczego miałby w tej chwili mnie obrażać?
-Ale jesteś też szczera i to jest w tobie cholernie pociągające - stwierdził stanowczo. Przełknęłam głośno ślinę, czując jak moje plecy dotykają zimnej ściany. Wstrzymałam na chwilę oddech, bo była strasznie zimna. Jakiś czas musiał minąć, abym zorientowała się, co właśnie powiedział, Niall. Zmarszczyłam brwi i popatrzyłam na niego z lekkim zdziwieniem. Czy on właśnie powiedział, że mnie lubi i, że go pociągam?
-Co tu się dzieje? - podniosłam wzrok i wsłuchiwałam się w jego słowa, choć nie wykazywałam żadnego zainteresowania. W końcu, co mógł interesującego powiedzieć, Harry?
-Rozmawiamy - mówił, jakby to była normalna rzecz i nie ma sensu się w ogóle, o to pytać. Mądra odpowiedź, Niall. W końcu, to nic takiego. Pomijając fakt, że przygwoździłeś mnie do ściany, idioto.
-Spróbuj jej coś zrobić przy tej ścianie to będzie z tobą kiepsko, stary - Harry, posłał mu zabójcze spojrzenie wychodząc z pomieszczenia. Otworzyłam usta ze zdziwienia, nie wierząc w to, co przed chwilą się wydarzyło. Czy, Harry rzeczywiście się o mnie troszczył? Cały ten dzień, wygląda jak jeden wielki sen, z którego zaraz się obudzę. 
-To chyba jakiś żart - burknął pod nosem odwracając głowę w moją stronę - Zamknij usta, wyglądasz jak ryba - w szybkim tempie zrobiłam to, co powiedział oblizując zaschnięte usta. Nawet nie zdążyłam odpowiedzieć, bo Niall, wybuchnął śmiechem. Przewróciłam teatralnie oczami, chcąc wyszarpać się z jego uścisku. Miałam dość tego dnia, tak samo jak jego. Jedynie o czym teraz marzyłam to znaleźć się pod ciepłą kołdrą i odpłynąć do krainy morfeusza.
-Ej, przecież żartowałem - stwierdził tym samym przywracając mnie do rzeczywistości. 
-Gówno prawda, Horan. Oboje wiemy, że nie -  oznajmiłam, zwiększając ton głosu o połowę. Był tak blisko, że czułam jego zapach. Zaczęłam nerwowo oddychać.
-Czym się denerwujesz? - spytał przysuwając się bliżej mnie. Odwróciłam głowę w przeciwnym kierunku aby już na niego nie patrzeć, żeby bardziej się nie denerwować -Jeden pocałunek na odwagę nie zniszczy całego świata, kochanie -wymruczał do mojego ucha. Nie zniszczy całego świata, ale moje serce, tak. Moje serce zabiło szybciej i przez moment zrobiło mi się mroczno przed oczami. Przełknęłam ślinę i na moment się zawahałam. Tylko na moment. Później odzyskałam odwagę.
-Daruj sobie. Na takie teksty idź podrywaj inne dziewczyny - zaśmiałam się odpychając go od siebie.
Momentalnie skarciłam siebie samą w myślach. Nie powinnam o tym myśleć. Zmęczenie. Tylko to czułam w tym momencie. Obudziłam się dwie godziny temu, ale już miałam dość. Obrazy wczorajszego incydentu wracały do mnie nieubłaganie. Dręczyły mnie i nie pozwalały skupić się na niczym innymMiałam ochotę wymazać je z pamięci, jednak nie miałam takiej możliwości. Zakryłam twarz i w myślach zaczęłam liczyć do dziesięciu. Pragnęłam się uspokoić i z wysoko uniesioną głową wrócić do swojego pokoju. Skupiona na zadaniu, jakie sobie wyznaczyłam nawet nie zauważyłam, kiedy ktoś pojawił się obok mnie i objął mnie ramieniem, chcąc dodać mi wsparcia.
-Daj spokój - jęknęłam. Nawet nie musiałam podnosić głowy, aby zobaczyć, że to Justin - Nic mi nie jest - w odpowiedzi usłyszałam jego cichy śmiech.
-To chyba alergia - mruknęłam podnosząc głowę, mając nadzieję, że Justin okaże się aż tak naiwny. A jeśli nie, to niech chociaż nie drąży tematu.
-Bardzo prawdopodobne...Pewnie trawa zaczęła pylić, czy coś- w powolny sposób przytaknął głową, chcąc mnie rozśmieszyć. Jak widać - zadziałało. Już po chwili parsknęłam śmiechem kręcąc z niedowierzaniem głową - Mam nadzieje, że pomogłem. Widzimy się później? - spytał wstając z miejsca. Przytaknęłam głową i posłałam mu lekki uśmiech - to był powód aby mogła ucieć od Horana.
-Zdzwonimy się - leniwie wstałam z miejsca i podeszłam do niego. Nie wiem, co mnie do tego skłoniło, ale wspięłam się na palcach i przysunęłam twarz do niego, muskając jego usta  Poczułam stado motylków w moim brzuchu, uśmiechnęłam się przegryzając dolną wargę -Do zobaczenia - mruknęłam odsuwając się. Szatyn odwzajemnił gest, znikając za rogiem. Dotknęłam palcem swoich ust i wyobraziłam sobie po raz kolejny jak jego wargi lądują na moich.
-Co robisz? - usłyszałam za sobą głoś blondyna. Gwałtownie podskoczyłam ze strachu i zaczęłam głęboko oddychać. Spojrzałam na niego z wyrzutem odwracając się w jego stronę.
-Przez ciebie serce mi, kiedyś stanie - warknęłam przez zaciśnięte zęby - Nie strasz mnie więcej.
-Mi przy tobie zawsze staje - uśmiechnął się w moją stronę. Mały głosik w mojej głowie zrobił 'Awwww' a serce zaczęło szybciej bić. Przełknęłam głośno ślinę, nie wiedząc jak zareagować.
-Niby, kiedy? - spytałam głosem wypranym z emocji. Starałam się brzmieć normalnie, choć nie bardzo mi to wychodziło.
-Zawsze, ale nie mówiłem o sercu - wybuchnął głośnym śmiechem, a ja dopiero teraz zorientowałam się o, co mu chodzi. Poczułam jak moje policzki robią się gorące, spuściłam głowę, nie chcąc aby, Niall je zobaczył.
- Awwww, czy ja właśnie sprawiłem, że się zarumieniłaś? - zapytał przesłodzonym głosem.
-Chciałbyś - prychnęłam, podnosząc głowę i patrząc na niego. Przysunął się odrobinę bliżej, zaczął wodzić opuszkami palców po konturach mojego przedramienia. Po ciele przeszły mnie dreszcze - byłam pewna, że to poczuł. Jedną ręką odgarnął mi kosmyk włosów za ucho, przysunął twarz i wyszeptał do mojego ucha:
-Nawet nie wiesz jak bardzo.

W końcu dodałam nowy rozdział? Ymm... To nawet nie jest jak rozdział, tylko jakieś gówno. Przepraszam, nie miałam pomysłu na niego. Możecie mnie zabić. Boże, sama w to nie wierzę, ale dzisiaj w nocy nie mogłam spać. Oglądałam sobie filmy - po jakimś czasie znudziło mi się to. Miałam nie dodawać rozdziału, ale pomyślałam co mi tam? Więc, o czwartej w nocy zaczęłam go pisać z dużymi przerwami. Skończyłam go o siódmej nad radem i nadal nie byłam śpiąca, więc postanowiłam zrobić zapowiedź kilku następnych rozdziałów. Zwiastun, nie jest zbytnio dopracowany - musicie mnie zrozumieć. Całą noc nie spałam, szukałam sobie gify, odpowiednią piosenkę, a to też zajmuje trochę czasu. Więc, tak na zakończenie powiem, że nie dodam rozdziału dopóki nie będzie co najmniej stu komentarzy. Ludzie, co z wami jest? Przecież widzę, że codziennie kilka set osób wchodzi na mojego bloga. Tak, trudno skomentować rozdział? Skoro ja znajduje czas aby dla was pisać, wy znajdźcie dla mnie.


Jak widzicie trochę namieszałam, ponieważ uznałam, że za mało się dzieje.
Mam kilka pytań co do zapowiedzi:
1.Tak szczerze: Dobrze wyszedł czy nie?
2. Jak myślicie, kto ją zgwałci?
3. Jak, Harry będzie chciał znaleźć osobę, która skrzywdziła Chanel?
4. Szkoda wam, Justina? Myślicie, że Chanel go pokocha, czy wybierze Niall'a?
To od was zależy, kiedy będzie rozdział. Na górze napisałam, co trzeba zrobić aby on się pojawił.
CZYTASZ=KOMENTUJESZ

132 komentarze:

  1. Kocham, kocham, kocham, kocham, kocham, kocham twojego bloga. ^^ O Boże, jak ja się cieszę, że w końcu dodałaś. :] Uwielbiam te relacje pomiędzy Niallem a Chanel. Byłoby super gdyby się pogodzili i byli parą. No ale jeszcze nie teraz. xd Niech jeszcze długo będą dla siebie tacy, jacy są teraz, prooszę. ^^ Powiem ci, że ten zwiastun mnie zaniepokoił, ale też i bardzo zaciekawił. Nie mogę się doczekać następnych wydarzeń. Mam nadzieję, ze dodasz następny rozdział szybko. ;* A co do pytań, to tak:
    1. Uważam, że wyszedł świetnie. Jest taki tajemniczy, wręcz przerażający. Ogółem cudo. <3
    2. Na "pierwszy rzut oka" (może tak to sformułuję. xd) mogłoby się wydawać, że to będzie Niall, jednka byłoby to chyba zbyt proste. Wiem, że mam jakieś głupie urojenia, ale to może... Justin? xd W co wątpię, no ale wszystko jest możliwe. ;D
    3. No nie wiem. Ale jestem pewna, że będzie robił wszystko co w jego mocy, żeby dorwać tego gnoja. W końcu, jakby nie było to jego siostra. :)
    4. Widzę, że Justin coś czuje do Chanel. W sumie trochę mi go szkoda. :) Ale i tak mam nadzieję, że wybierze Nialla. Proszę, zrób tak, żeby byli parą. ^^
    Ogólnie rozdział jest niesamowity, zresztą jak wszystkie inne. ;] Masz wielki talent. Czekam z niecierpliwością na następny rozdział i serdecznie cię pozdrawiam - Natalia. <3;*^^

    P.S. Bardzo przepraszam. Wiem, że jest specjalna zakładka o nazwie "Spam", ale dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Proszę, wpadnij na moje oba blogi i wyraź swoją opinię. Będę ci naprawdę wdzięczna. A jeśli ci się spodobają, to może zostaniesz na dłużej? Mam taką nadzieję. :)
    tysiace-mysli-dwa-slowa.blogspot.com/
    nowe-rozdzialy-zycia.blogspot.com/

    Jeszcze raz bardzo przepraszam za spam. Mam nadzieję, że nie jesteś zła. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. *.* Świetny *.*
    Jeżeli masz czas wpadnij do mnie i wyraź swoją opinię ;))
    http://loveforevertogether69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział bardzo mi się podoba. Tylko szkoda, że tak rzadko dodajesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszedł genialnie ;D
    Wydaje mi się, że to Justin ją zgwałci. Skoro Niall się w niej zakochał (tak wnioskuję) to nie zrobiłby czegos takiego, a od początku wydawało mi się że Justin namiesza.
    Nie wiem jak Harry to zrobi, ale pewnie stanie na głowie by odnaleźć sprawcę.
    Nie, nie szkoda mi Justina. Wydaje mi się ze wybierze Horanka ;)
    __________
    Rozdział boski, szkoda ze musimy tak długo czekać :(

    OdpowiedzUsuń
  5. a tak szczerze to mi się podoba. :)
    fajnie ,że piszesz dla nas w nocy. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz...w nocy jest taka cisza i spokój. Dodatkowo byłam sama w domu i rodziców ani brata nie było, więc pisałam na spokojnie. Dochodzi godzina czternasta, a ja dalej nie jestem śpiąca - przeczytałam komentarze i już mi lepiej. Nie potrzebuje snu.

      Usuń
  6. Dlaczego twierdzisz, że to co napisałaś to "gówno"?! Po pierwsze ten post wygląda jak rozdział, a po drugie... jest strasznie ekscytujący, świetny i... jak na człowieka piszącego bez snu z samego rańca dla nas to zajebisty!
    Jak czytałam początek to "paszcza" mi się otwarła na kilkadziesiąt centymetrów i nie mogła zamknąć. Ta ich bliskość jest raz irytująca, a raz pociągająca.
    Od kiedy Harry troszczy się o swoją siostrę? :> Jeszcze ( chyba ) nigdy nie było takiego momentu, w którym Harry wstawiłby się za Chanel. Ale haha, zwrócił uwagę i sb poszedł. Brawo Lokaty. xd
    Nie za bardzo lubię Justina < w realu > [ od razu piszę, że go nie hejtuję ], ale w tym opowiadaniu jest ciekawie przedstawiony :). Może dzięki Tb zmienię do Niego nastawienie? :P
    Końcówka też niczemu sobie... Serio tak napisałam? o.O Serce jeszcze bardziej mi waliło!
    Haha, z tym sercem, że jej STANIE kiedyś, a potem odpowiedź Nialla xD, wiedziałam, ze on mówi o TYM XD Z nich to świetna by była mieszanka wybuchowa. xd
    Co do zwiastunu to moja reakcja była taka: "Ło kurwa!" Pikawa myślałam, że mi wysiądzie i co chwilę miałam niekontrolowane dreszcze C:
    Jeśli chodzi o pytania, to:
    1. Zapowiedź wyszła ci MEGA ZAJEBIŚCIE! Nic dodać, nic ująć! Bardzo wciągający, zapewne pracochłonny i geniallnie wykonany *-*
    2. Szczerze to nie wiem, kto ją zgwałci... Może jakiś żul z ulicy? xd
    Niall na pewno nie posunąłby się do tego stopnia... a może? Nje.. chyba nje, no chyba, że był nieźle wstawiony. Justin? Nie sądzę, jest spokojny i nie odważyłby się, Harry... przecież to jej brat, więc on jest skreślony z "Listy Podejrzanych".
    Tata Chanel? Nie... skąd by się tam wziął? Stawiam albo na ulicznego, albo kolega/ uczeń ze szkoły, ew. poszła do klubu i bum!
    Aha, teraz sobie przypomniałam! Może w tym maczała palce "dziewczyna" Nialla? No bo w końcu powiedziała w łazience, że ją zniszczy, więc...
    No ale okay, nie będę zbytnio na ten temat myśleć, bo by w końcu wynikło z tego, że zgwałcił ją woźny w szatni :/
    3. Nwm... GPS sobie kupi i namierzy skurwysyna :P
    4. To Ona będzie się bawić uczuciami Biebera? :O W kilku procentach szkoda mi Go. Tak sobie myślę i stwierdzam, że z Blondynem to będzie tylko zauroczenie i przejściowy amor, więc Chanel ( pewnie ) pokocha Juju - dobrze napisałam jego ksywkę? :d
    Chciałabym, żeby jak najszybciej pojawiło się te sto komów, jak i nast. rozdział, bo strasznie mnie zaciekawiłaś ;D
    To ten... pozdrawiam i życzę dużo weny! :3
    P.S. Udanych i niezapomnianych wakacji < życzę >! :-]

    OdpowiedzUsuń
  7. daj szybko następny, bo strasznie się niecierpliwię. i rozdział nie jest do dupy, zrozum! jest cudowny, kocham sceny Chanel-Niall awww. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny rozdział ! Naprawdę fajnie sie czytało. Nie wiem kto ją zgwałci. Może jakaś przypadkowa osoba, może ktoś z 1D... może Justin ? Jak Harry będzie chciął znaleźć osobę, która zgwałciła Chanel ? Nie mam pojęcia. Moim zdaniem kocha Niall'a, zazwyczaj wybieramy tych debili, bo się zakochaliśmy, ale tak- żal mi Justin'a.
    Czekam na nn!
    zapraszam do mnie:
    http://canyouhearme-thewanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny rozdział , zresztą jak każdy ; 3
    zapowiedź:
    1. Wyszło genialnie , jest bardzo tajemniczy i nieprzewidywalny : ]
    2. Sądzę , że jakiś nowy bohater , ale może się też stać że będzie to Niall lub Justin . Nie jestem w 100 % pewna ; d
    3. Na pewno znajdzie tą osobę za wszelką cenę ale dokładnie nie wiem w jaki sposób . :x
    4. Trochę mi go szkoda , ale według mnie nie zasługuje on na Chanel. jestem pewna, że wybierze Niall'a .
    życzę weny w pisaniu pozdrawiam serdecznie xx
    i ludzie jak czytacie to piszcie komentarze ! bo inaczej rozdziału nie będzie a ja już się nie mogę doczekać następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, naprawdę świetne :)))
    A co do zwiastunu, to się wzruszyłam i na serio jestem ciekawa co będzie dalej... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Omg!!! W końcu nowy rozdział i jest SUPER!! Nie wiem jak go opisać, bo po prostu nie mam słów. A ten zwiastun jest boski. I świetny i do tego wow nie mogę się doczekać dalszego ciągu no wiesz wstawić to, a my mamy na to czekać, po prostu nie dorzeczne jesteś zła, ale i tak cie kocham z to że to piszesz ;*
    A mam pytanie na jakim programie robisz zwiastuny?

    OdpowiedzUsuń
  12. genilany rozdział,masz talent dziewczyno,rozdział wcale nie zły co ty gadasz?! i jak to ktoś ją zgwałci ? ;o Harry na sto procent znajdzie sprawcę przecież to Harry.Niall trochę dziwnie się zachowuje -.- ja mam nadzieje,że ona wybierze i będzie z Justin'em :)
    czekam na nowy,pisz szybko :3
    ZAPRASZAM DO MNIE: http://life-is-not-that-easy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, Justin jest taaaaki słodki <3

      Usuń
  13. wow! I tylko tyle mi przychodzi do głowy ...... rozdział wcale nię jest do dupy. mnie sie on podoba:) co do zwiastunu to powiem ci, że jest świetny ! Tylko szkoda mi Justina,bo on jest taki słodki i kochany,że aż chce sie go schrupać :) a nię skrzywdzić. i jeszcze ten gwalt.... Chanel strasznie ma pod górkę. Mam nadzieję, że dzięki temu Harry i może Niall sie ogarnie, chyba że to on jest gwałcicielem choć wątpie . No cóż co bd to bd a ja i tak to przeczytam:D
    pozdrawiam, weny życzę i buziaki śle:****<3

    OdpowiedzUsuń
  14. booozee! w koncu sie doczekalam!
    wszystkie, WSZYSTKIE twoje rozdzialy sa cudowne, wiec nie mam za bardzo co do napisania, jedynie to ze w kazdym wywolujesz we mnie takie emojce, ze ooo!*-*
    dodawaj kolejny , PROOOSZE :*

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Niesamowity. *-(
    2. Ktoś XD
    3. Szukając tej osoby. Nie podda się.
    4. Pokocha ich obojgu i nie bedzie wiedzieć kogo wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  16. super opowiadanie ;** pisz dalej tak dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ją cię kocham !!!!? Kocham biopornego białka !!!! Ps. Leżała na podłodze w momencie : Mi na twój widok zawsze staje xd
    1.nie wyszedł dobrze wyszedł genialnie
    2.myślę że Jus odpad Niall ? Niall raczej też. Może to ktoś przypadkowy?
    3.policia CES nie mam pojęcia sam będzie szukał
    4. Szkoda mi go ale chciała bym aby to Nialla wybrała.
    Pytanią:
    Do Nialla : Przyznałeś się ,lubisz ją prawda ?
    Chan: co pomyślałaś kiedy Horan powiedział że go pociągach ?
    Hazza ; Jak byś się czuł gdyby Chan była z Horanem ? wolał byś aby wybrała Jusa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em, no tak -Niall
      Pomyślałam, że jest straaasznie pijany -Chanel
      Raczej wolałbym aby z nikim się nie wiązała -Harry

      Usuń
  18. świetny rozdział, świetny blog :3 codziennie sprawdzałam czy nie było nowego rozdziału i się w końcu doczekałam :) życzę weny ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko Ok, ale ty piszesz ten blog dla komentarzy, czy dla radości z pisania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę bo lubię, ok? Ale to chyba nic złego, że chcę aby czytelnicy wyrażali swoją opinię na temat rozdziału? Hmm? Dzięki temu wiem co robię źle, poprawiam się i nie popełniam tego samego błędu, w czym ty masz cholerny problem?

      Usuń
  20. Suuper opowiadanie :*
    1.Wyszedł genialnie :)
    2.Nie wiem xd
    3.Myślę że sam będzie szukał
    4.Mi się wydaje że wybierze Nialla ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozdział świetny *-* Dodałaś rozdział w moje urodziny awwwww <3

    OdpowiedzUsuń
  22. jeju kocham to opowiadanie *.*
    1. wyszedł i to świetnie ^^
    2. myślem, że.. że nie myślem.. nwm.. jak to oglądałam to pierwszą osobą, która przyszła mi na myśl był Justin xd
    3. hym... wszystkiego pewnie będzie próbował.. stanie na głowie żeby znaleźć tego, który to zrb
    4. nie, nie szkoda mi Justina i wydaje mi się, że wybierze Nialla (znaczy bardziej to mam taką nadzieje xdd )

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozdział świetny.Czekam na następny (:+zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nareszcie nie mogłam się doczekać! ;)
    1. Wyszedł bardzo dobrze.
    2. Pierwsza myśl to Justin, ale ja tam nie wiem.
    3. Chyba będzie próbował wszystkiego, co przyjdzie mu na myśl.
    4. Mam nadzieję, że wybierze Nialla ( Justina mi tylko trochę szkoda).

    OdpowiedzUsuń
  25. Rozdział genialny, jak każdy i Niall przeszedł w nim dziś samego siebie. Boosze, co alkohol robi z człowiekiem, a z Horan'em to już masakra :D
    1. Dziewczyno, zawsze wychodzi świetny, więc bez takich pytań :))
    2. Myślę nad dwiema osobami, ale nie chce jeszcze nic mówić, żeby nie wyjść na idiotkę xd
    3. Hm, tutaj zadałaś nam ciekawe pytanie, no bo skąd mamy to wiedzieć? ^^ Ale ja pozostaje w przekonaniu, że to w końcu Harry Styles i wie co robi, czy coś. Znaczy, wydaję mi się, że wie co robi. Tiaaa.
    4. Tutaj tym bardziej nie wiem.
    Wiem za to, że ty już dobrze wiesz co zrobić, dlatego czekam na kolejny rozdział. + zwiastun wyszedł cudny *o*

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudo. ^.^ Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału, a co do zwiastuna to naprawdę wyszedł ci mega, nie mogę się doczekać dalszych ciągów wydarzeń <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny rozdział ... Mzekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rozdział zajebisty jak każdy.! A tylko jeszcze raz napiszesz, że to gówno to dostaniesz w tą śliczną mordeczke :D To się teraz pokomplikowało w opowiadaniu...
    1. Wyszedł świetnie.
    2. No nie wiem, Niall... nie raczej nie.
    3. Nie wiem xd
    4. Szkoda chłopaka. Wybierze... Nie mam pojęcia ;d

    Zapraszam na mojego bloga:http://i-just-call-to-say-iloveyou.blogspot.com/
    Pozdrawiam Jula xx.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super!!!
    1.Świetny jak wszystkie
    2.podejrzewam coś,ale zachowam to dla siebie:P
    3.nie wiem co zrobi,ale chyba pomoże siostrze
    4.Na pewno wiesz co zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyszedł świetnie! :D Mam nadzieję, że Chanel wybierze Nialla! :* i wtedy Justin będzie zły i ją zgwałci. Taki mój wymysł :P
    Dawaj szybko następny. Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  31. 1.Cuudo;3
    2.Nie mam pojęcia.bez beki,nie wiem kto to mógłby być.
    3.Harry?Znajdzie winowajce i wkopie mu w tyłek z taką siłą,że facet już się nigdy nie podniesie xD
    4.Tak szkoda mi Justina,ale wiem,że Chanel będzie z Niallem.Nie mam pojęcia skąd,ale wiem xD

    Ekstra rozdzaił,jest akcja,czego chcieć więcej?(P.S.-przez przypadek przycisnełam prawy przycisk myszki...chcesz,żebym ogłuchła?!)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny!!! <3
    Według mnie zwiastun jest bardzo ciekawy i pragnie się dalszej części. Coś mi mówi, że to Niall ją zgwałci, no ale nie wiem. Ale jakoś on mi pasuje do tej osoby, która ją zgwałci...
    Z niecierpliwością czekam na next <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny!!! <3
    Według mnie zwiastun wyszedł bardzo ciekawie i wręcz pragnie się dalszej części. Coś mi mówi, że to Niall ją zgwałci, no ale nie wiem. Ale jakoś on mi aż nazbyt pasuje do tej osoby...
    Z niecierpliwością czekam na next!!! <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  34. 1.Jak zawsze wyszedł wspaniale ;*
    2.Justin?
    3.Nie wiem.
    4.Wybierze Nialla xd

    OdpowiedzUsuń
  35. w koncu ! ale sie ciesze że dodałaś kolejny ! :D
    jesteś najlepsza i rozdział jest zarąbisty ! ;*
    nie mogę doczekać sie następnego bo akcja nabiera tępa !
    a zwiastun jest wyrąbisty !!! namieszał mi w głowie :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Już nie mogę doczekać się następnego, tym zwiastunem narobiłaś tylko wiekszej chrapki na kolejny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super rozdział^^ Pozdrawiam:)U mnie ważne informacje dotyczące bloga^^
    miss-hanuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak na prawdę nie zrozumiałam o co w tym rozdziale chodzi a ty jeszcze na koniec sie pytasz jak myślicie kto ja zgwałcił a ja takie wtf postaram sie to jeszcze raz na spokojnie przeczytać może wtedy zrozumiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie przeczytałaś notki pod rozdziałem i nie obejrzałaś zwiastun - dlatego nic nie rozumiesz.

      Usuń
    2. u mnie nie da się obejrzeć :/

      Usuń
    3. dobra już działa

      Usuń
  39. Niesamowity!!!!!!!!!!!!! Aaaaa... jaram się nim. Ja pragne już kolejnego rozdziału. ;) Uwielbiam twoje zwiastuny. Masz świetnie dobrane gify. A tak wgl to kiedy przewidujesz kolejny rozdział.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądząc po waszych komentarzach jutro albo pojutrze :)

      Usuń
  40. Rozdział świetny:)
    i niemamy zamiaru cie zabijac;)

    OdpowiedzUsuń
  41. 1)jest świetny:)
    2)według mnie Justin za to ze go "wykorzystała"
    3)pewnie bd chcial go zabic...
    4)Mam wielka nadzieje ze bd razem:))

    czekam na kolejny rodział:D:D

    OdpowiedzUsuń
  42. Według mnie wybierze Nialla, bo przecież on jest taki "słodki" :pp
    A co do gwałtu, Horan pod wpływem alkoholu jest do wszystkiego zdolny. Haha.
    A i jeszcze coś...lubię Cię. Szantażujesz ludzi.
    Rozdział jak zwykle zajebisty, czytając twoje rozdziały uśmiech nie schodzi z mojej twarzy. Serio.
    Dawaj szybciej następny
    I love yoooou :)

    OdpowiedzUsuń
  43. KOCHAM CIEBIE I TWOJEGO BLOGA! ♥
    Ale tak serio, myślałaś nad napisanie książki?
    Bo ostatnio czytałam książki Stefanie Meyer, i wiesz, że Ty piszesz lepiej od niej? Nie, żeby coś, bo bardzo podobają mi się jej książki, ale jeśli miałabym wybrać, to wybrałabym twoje opowiadania. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała napisać książkę, to nie mogłabym napisać np o Niall'u i Chanel, Justinie itd. ponieważ musiałabym mieć ich zgodę. Do dupy takie coś. xd

      Usuń
  44. Świetny, jak zawsze! Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Zwiastun wyszedł dobrze! Wręcz świetnie! I gify masz zajebiste ♥
    2.Boże święty, KTOŚ JĄ ZGWAŁCI?! Mam 2 tezy:
    a)Justin jak się lepiej poznają
    b)Niall, po pijaku. Ale bd tego strasznie żałował
    no dobra, 3 tezy :D
    c)Jakiś obcy gościu?
    3. Nie wiem... WYNAJMIE SŁUŻBY SPECJALNE?
    4.Nie szkoda mi Justina, nwm czemu..Chociaż.. może troszkę ^_^
    Mam nadzieję, że będzie z Niallem. Pomimo tego, że jest wredny :)
    I błagam Cię, dodawaj częściej rozdziały. Piszesz najcudowniej na świecie :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Specjalnie dla ciebie wymyśliłam nową emotikonkę.
    <333;***:))):DDDO.o:P:3<3333333333333333333333333333333
    Nie mogę obejrzeć tego zwiastunu, bo mój jakże cudny laptop (wyczuj ten sarkazm) nie chce go włączyć.

    Czy jakiś dobry ludzik mógłby mi opowiedzieć co tam jest? *.*

    Myślę, że zgwałci ją Justin! Lub jej macocha xd

    Kocham♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam jest coś takiego, że ona chce zapomnieć o Niallu, dlatego zaczyna spotykać się z Justinem. Seruje nim jak marionetką. Ale ona zapomina, że Justin też ma uczucia i też potrafi kochać. I tam jest pytanie: Czy ona potrafi pokochać jego(Justina) I tam później jest takie coś: Chcesz wybrać Jego (Justina) czy chłopaka, który chce sprawić abyś to ty cierpiała (Nialla) I później jest tam napisane, że Niall może mieć każdą więc dlaczego miałby wybrać Ciebie (czyli Chanel) I później Justin dowiaduje się, że Chanel czuje coś do Niall'a. I, kiedy Chanel myśli, że gorzej być nie może los przyjmuje jej wyzwanie. Zostaje zgwałcona. I tam później Harry chce dorwać tego, który ją skrzywdził, ale prawda jest jeszcze gorsza. I na koniec jest pytanie: Co zrobisz?
      Nie wiem, czy rozumiesz, bo z gifami było inaczej i wszystko idealne XD Oglądałam to kilkanaście razy XD Mądra JA XD

      Usuń
    2. Udało mi się obejrzeć....
      Forever Alone, zostaniesz moją żoną? Lub mężem, jak tam wolisz.

      Usuń
  47. Rozdział świetny jak zawszę :))
    Myślę, że zgwałci ją Justin, taki milutki jest i w ogóle ale chyba trochę udaje, chociaż... już sama nie wiem xD

    OdpowiedzUsuń
  48. ZAJEBISTE!
    1. ŚWIETNY ROZDZIAŁ
    2. MAM TAKIE PRZECZUCIE, ŻE NIALL, ALE PRZECIEŻ ON JĄ "LUBI"
    3. MOŻE SAM BĘDZIE SZUKAŁ, ALBO POPYTA KOLEGÓW ITP.
    4. BIEDNY JUSTIN, ALE WOLĘ ABY CHANEL WYBRAŁA TEGO KOGO BARDZIEJ KOCHA I Z KTÓRYM JEST CIEKAWIEJ.
    POMIMO WSZYSTKO JA BYM WYBRAŁA NIALLA ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Rozdział jest świetny, jak zwykle, a zwiastun bardzo ciekawy. Już się nie mogę doczekać, aż wszystko się wyjaśni, ogółem zajebiste! ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy nie skomentowała twojego opowiadania, a czytam już twój drugi blog. Powiem tak: piszesz zajebiscie. Pytanie do Nialla: co ty w końcu czujesz do Chanel? Pozdrawiam!;D /klakier

    OdpowiedzUsuń
  51. Wyszedł mega *,*

    OdpowiedzUsuń
  52. Ubóstwiam Twoje opowiadanie. Historia z Channel i Niallem jest dla mnie czymś fascynującym. Widać że od razu miałaś pomysł na opowiadanie i nie wymyślasz tego od tak sobie. Życzę Ci dalszej weny i powodzenia w pisaniu rozdziałów tak świetnych jak ten :)
    PS: Ten komentarz i tak zniknie pewnie pośród natłoku innych komentarzy, ale liczę na to, że go zauważysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Super . Pisz dalej bo kocham to opowiadanie . A co to zapowiedzi świetnie wyszło . To straszne, że zostanie zgwałcona . Sie wszystko skomplikuje . Nie moge doczekać się następnego rozdziału . :)

    OdpowiedzUsuń
  54. 1. Tak. wyszło zajbiście. (sorki za słownictwo)
    2. Nie wiem czemu ale wydaje mi się że Niall O.o
    3. Yyyy.... oł. Nie wiem :|
    4. Myślę że po jakimś czasie poczuje coś do Nialla. Chodzi mi o miłość.

    Rozdział zajebisty (jak zawsze :*). Czekam na następny rozdział :*.

    OdpowiedzUsuń
  55. 1.Tak szczerze to wyszedł BOSKO! <3
    2. Właśnie się nad tym zastanawiam .. Niall? Tylko on przychodzi mi do głowy choć pewnie to nie on xd
    3. Nie mam zielonego pojęcia ;/
    4. Ma wybrać Nialla xd plz ;d

    Czekam na nn c;

    OdpowiedzUsuń
  56. czekam na rodział, pisz szybko

    OdpowiedzUsuń
  57. zapowiedź genialna . taka tajemnicza .

    OdpowiedzUsuń
  58. OOOOO NIE !!!! ONA BD ZGWAŁCONA ?! MAM NADZIEJE, ŻE HARRY ZNAJDZIE TEGO KTO JEJ TO ZROBIŁ

    OdpowiedzUsuń
  59. Bedzie sie dzialo nie moge sie doczekac nastepnych rozdzialow

    OdpowiedzUsuń
  60. Awwww te wspomnienie poprzedniego dnia takie fajne *.*

    OdpowiedzUsuń
  61. Kiedy następny ???????????

    OdpowiedzUsuń
  62. Genialne poprostu cudooo .*.*

    OdpowiedzUsuń
  63. Czekam na następny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny rozdział *.*
    Czekam nn ;>

    OdpowiedzUsuń
  66. 1. Ty zawsze piszesz zajebiste rozdziały!!!!!
    2. Szczerze chyba Niall
    3. Na pewno
    4. Chyba poczuje coś do Nialla :**

    OdpowiedzUsuń
  67. 1.zwiastun świetny !!!!
    2.Niall po pijaku
    3.Nie mam pojęcia
    4.Wybierze Nialla
    Rozdział świetny ja zawsze !!!! kocham to opowiadanie ! czekam z niecierpliwością na następny rozdiał ;)
    zapraszam tez do mnie : http://forbidden-love-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. 1.Świetnyyyy
    2.Chyba Niall po pijaku
    3.Nie mam pojęcia
    4.Do Nialla
    Świeeeeetny rozdział ! Czekam z niecierpliwością na następny :)
    zapraszam do mnie :http://forbidden-love-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Cuudo <3
    1.Wyszedł genialnie
    2.myśle, że jakiś koleś na domówce Hazzy
    3.nwm :o
    4.Mam nadzieje, że wybierze Justina ;3

    OdpowiedzUsuń
  70. Przecież to jest genialne !!!!!!!! Racja trochę namieszałaś... ale o to chodzi w opowiadaniu. Bardzo dobrze, że nie jest to coś w typie: wpadasz na niego na ulicy. Zakochujecie się w sobie. Żyjecie długo i szczęśliwie, rodzina dom dzieci bla bla bla. Nudzą mnie już takie opowiadania, a te naprawdę jest warte uwagi...

    OdpowiedzUsuń
  71. Super rozdział nie wspominając już o nowym zwiastunie, który jest wprost idealny. Masz ciekawy pomysł na opowiadanie podziwiam i czekam na nexta :P

    OdpowiedzUsuń
  72. dodasz dzisiaj rozddział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj nie, ponieważ w tej chwili robię zwiastun na zamówienie.

      Usuń
  73. Ten blog i to wszystko jest zajebiste... Znalazłam twój blog przypadkiem, dzisiaj.. Przeczytałam go od samego początku.. Powiadom mnie na asku ja dodasz nowy rozdział, albo nwm co:Dto mój ask

    OdpowiedzUsuń
  74. Suuuuuuuuuuuuuuper awwwwww

    OdpowiedzUsuń
  75. Kocham sceny Chanel i Nialla <3

    OdpowiedzUsuń
  76. Jestem strasznie ciekawa kto ją zgwałci ;x

    OdpowiedzUsuń
  77. jej. *.*
    tak jak moja poprzedniczka napisała, też dopiero dzisiaj odkryłam twój blog i przeczytałam te wszystkie rozdziały.
    blog zajebisty !
    aww. :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Super:)
    Pozdrawiam i proszę tylko o wejście i dodanie głosu do mojej ankiety^^
    miss-hanuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. A więc

    1. Wyszedł wspaniale (jak zawsze *.*)
    2. Myśle że zgwałci ją Justin ;d
    3. Harry bd miał jakieś kontakty i sie dowie poza tym ma też kase więc wiesz xd
    4. Wybaczcie ale nie szkoda mi Justina i mam nadzieje że Horan bd dla niej bardziej czuły i opiekuńczy po tym gwałcie i że ona wybierze Nialla ;p

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetny, szybko kolejny rozdział, bo nie wytrzymam. Nie no żartuje ;* Uwielbiam cię ^^

    OdpowiedzUsuń
  81. 1. zapowiedz genialna
    2. nw moze Justin
    3. mysle ze dzieki znajomosciom i pieniadzom
    4. tak, ale jesli to on ja zgwalcil to wtedy nie . mysle ze wybierze Nialla bo zawsze zakochuje sie w takich dupkach .

    OdpowiedzUsuń
  82. Awwww . Spadłam z łóżka przy tym tekście: Mi przy tobie zawsze staje . hahahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  83. BOSKI ROZDZIAL . CZEKAM NA NASTEPNY . ZYCZE WENY . :P

    OdpowiedzUsuń
  84. O Jezu.. Ja myślę, że to Justin ją zgwałcił, bo ona kochała Nialla...O Boże... Ale mimo wszysto i tak jestem #teamJUSTIN...Chciałabym aby zakochała się w Justinie, a nie w tym dupku Niallu...O Jezu..Jestem taka ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
  85. GENIALNY ROZDZIAŁ. Czekam z niecierpliwością na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  86. Wowww to jest megaaa kocham cie !!! Juz chce kolejny mega mega megaaa

    OdpowiedzUsuń
  87. Dodasz dzisiaj rozdział? ;3

    OdpowiedzUsuń
  88. Pisz to szybciej kobieto! Masz dar do pisania opowiadań!!! Mam pytanie do Chanel: czy będziesz jeszcze z Niall'em ? A po za tym rozdział bardzo ciekawy xd. Czekam na next'a ;D.

    OdpowiedzUsuń
  89. Zajebisty!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  90. Jesteś świetna ;3 Uwielbiam to co robisz i mam nadzieję, że postarasz się szybko dodać coś nowego :)

    **************************************************
    1. Dobrze? Chyba żartujesz, świetnie!
    2. Nie wiem czemu, ale do głowy przychodzi mi tylko Justin xd
    3. Tutaj akurat nie mam pojęcia.
    4. No może trochę, ale mimo wszystko wolałabym aby Chanel była z Horanem ;)

    Ps. Jesteś Zajebista :D

    OdpowiedzUsuń
  91. Zajebiste :) Nowy nowy i nowy prosze .. <3

    OdpowiedzUsuń
  92. A co do zwiastuna to super jest lepszy i itd al no wydaje mi się że jest w nim trochę za dużo Justina a za mało Nialla no ale cóż widocznie taka była twoja wizja :*

    OdpowiedzUsuń
  93. Kocham,ubustwiam,uwielbiam *_*życzę wemy i czekam na nexta :p

    OdpowiedzUsuń
  94. 1. genialnie
    2. mam nadzieję , że to nie będzie Niall
    3. nie wiem jak , ale go znajdzie
    4. trochę szkoda. jak już to się w nim zauroczy , a w Horan'ie się zakocha , tak na zawsze :D
    Rozdział wyszedł Ci super *.* już jest ponad 100 więc czekam na nastęony :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Hah. W dwa dni ponad sto komentarzy. I czym ty się przejmujesz kobieto? :) Dobra odpowiadam:
    1. Wyszedł okropnie dobrze. :) Ten zwiastun jeszcze bardziej mnie zachęcił do czytania. Intryga się rozkręca.
    2. Kto ją zgwałci...hm... Mogłbybyć to Niall ,ale jednak to zbyt proste. Ostatnim o kim myślę będzie Justin. Lecz kto wie? Może i to on.
    3. Pewnie ta. Być może na początku nawet nie zareaguje ,ale później pewnie zacznie "polowanie". xD
    4. Trochę szkoda. Jus okazuje się dobrym chłopakiem. Sama nie wiem. ;/

    ~C.Rose~

    OdpowiedzUsuń
  96. Boski Kocham to opowiadanie<3
    Odpowiedzi na pytania;
    1. Jest Niesamowity.
    2. Myśle e to na pewno nie będzie Niall, bardziej podejrzewam o to Justina.
    3No cóż co do tego jak Hazza bedzie chciał znajść tą osobę to niw wiem,b o to Harry i on ma różne pomysły.
    4. Może i trochę mi go szkoda, ale wolałabym jakby wybrała Nialla.
    Czekam na nn <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  97. Kiedy bedzie następny rozdział ????

    OdpowiedzUsuń
  98. Hej,
    Nominowałam Cię do Libster Blog Awards i the Versatile Blogger Award.
    Szczegóły u mnie na blogu:http://emiloyross.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. cudo czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  100. On jest świetny, pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  101. Zajebisty <333 czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  102. Jest już ponad 100, kiedy rozdzial?

    OdpowiedzUsuń
  103. 1. nie dobrze... -.-...
    WYSZEDŁ GENIALNIE !!! :D
    2. Na początku będą myśleli, ze to jakiś gościu co np. będzie chciał się zemścić "Ale prawda okazuje się jeszcze gorsza"...TO BĘDZIE JUSTIN BO "ON DOWIADUJE SIĘ O TWOICH UCZUCIACH" i wtedy kiedy ją zobaczy nie będzie w stanie zapanować nad sobą... albo kogoś wynajmie ...xD
    3.BĘDZIE STAWAŁ NA GŁOWIE ABY GO DORWAĆ :)
    I pewnie w końcu mu się uda :D
    4.Hmm... Na początku nic nie będzie do niego czuła a jak zobacz, że go skrzywdziła i, że ją kochał to może coś poczuje. I równocześnie będzie coś czuła do Nialla.
    Będzie chciała naprawić relacje z Justinem i w końcu jej się uda i będzie równoczęśnie chciała zakończyć toksyczny stosunek jej z Horanem xD
    Ale w końcu wybierze Nialla :D

    Wieeeeeeem...
    MOJA CHORA WYOBRAŹNIA XD
    I mam pytania...
    No bo chłopcy są w 1D, ale...
    1. DLACZEGO DO TEJ PORY CHANEL NIE POZNAŁA NIKOGO OPRÓCZ NIALLA I HAZZY ???!!!
    A nawet jeśli poznała a ja tego nie pamiętam to
    2. DLACZEGO NIE WYSTĘPUJĄ/NIE POJAWIAJĄ SIĘ ???!!!
    o.O
    PLOOOOOSE - ODPOWIEDZ NA PYTANIA
    Pozdro ~Miśkax3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie piszę rozdział i pojawi się jeden z członków 1D. Wcześniej nikogo nie poznała, ponieważ już wtedy by się wszystko skomplikowało ;)

      Usuń
    2. AAAAAAAAAAA...XD

      CZAJE
      Pozdro ~Miśkax3

      Usuń
  104. 1 BoSkI kurwa ile bym dala za taki talent *o*
    2 Zayn ja zgwałci (przepraszam, czytałam nastepną cz i tak mi sie wydaje)
    3 na sto pro bd dociekal poprzez chanel ale ona nie bd chciała mu powiedziec
    4 wybierze nialla moim zdaniem oni sie jakos dogadaja a justina mi nie szkoda narazie :)
    Zajebisty <333 czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  105. Ej no kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  106. Eh i kogo tu wybrać Horana czy Biebera? I tak wiesz ze Niallus lepszy

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz = mocny kopniak w dupę.