środa, 17 kwietnia 2013

prólogo

Zaufanie -coś co, można stracić.
Miłość -coś co, może zmienić wszystko.
Przyjaźń -coś czego, nie można zdobyć od tak.
Wsparcie -coś co, każdemu człowiekowi jest potrzebne.
Odległość -coś co, może zniszczyć wszystko.
Miłość, marzenia, uczucia i myśli, jeszcze raz uwierz w siebie i uwolnij ten instynkt.
Rok 2013
Podejdź tu i przysiądź się obok mnie, tak abym czuła się bezpieczna. Porozmawiajmy o tym jak ciężko jest zapomnieć o osobie, która zawsze była przy Tobie, o pewnych momentach, które zmieniły całe życie. Podyskutujmy o tym co leży nam na sercach, jak się czujemy, co nas boli, z czym nie dajemy sobie rady. To może ja zacznę pierwsza. Nie obchodziły mnie te wszystkie bezsensowne kłótnie z Harry'm, one zawsze były i będą. Nie obchodzi mnie zdanie innych, ktoś zawsze będzie przeciw mnie i nic nie mogę na to poradzić. Nienawidzę siebie i swojego wyglądu. Kiedy, patrzę na wywiad Harry'ego i widzę, że jest szczęśliwy. Spełnił swoje marzenia. Jestem dumna, ale to nie zmienia faktu, że mnie zostawił. Powiedziano mi, że jeżeli chcę przetrwać w tym okrutnym świecie muszę zmienić, więc tak zrobiłam. Trochę alkoholu, papierosów, dobrego towarzystwa i zmieniłam się. Leżąc w wannie, trzymając w jednym ręku kieliszek wina, a w drugim wciąż palącego się papierosa, zasnęłam. Budząc się nazajutrz zrozumiałam, że wraz z moim sercem zabrał mi wszystkie wspomnienia.
~*~
30 czerwiec- niby zwykła data, a jednak przeklęta.
Dzień, w którym mój kochany tatuś sobie o mnie przypomniał.
Dzień, w którym przeprowadziłam się do mojego ukochanego braciszka.
Dzień, w którym rozpoczęła się wojna pomiędzy Niall'em ,a mną.
Nowe problemy, znajomi, miłość, zauroczenie, wsparcie. 
                                                                      

Otwórz oczy...    Wyłącz myśli..   I uwierz w prawdziwą miłość.


Zwiastun:

46 komentarzy:

  1. Oficjalnie kopie Cie w dupę,abyś wzięła się za pisanie 1 rozdziału. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeeejjj Cudny rozdział ! *_*!!!
    Boski zwiastun. Czekam na 1 Rozdział Mam nadzieje ze szybko dodasz..;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny♥_____♥
    Czekam na rozdział 1 ^^
    Prolog bardzo mnie zaciekawil i już twierdzę że będzie ciekawie a szczególnie pomiędzy Niallem a Channel ♡.♡
    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem jak to robisz że wszystko jest cudowne ale rób to dalej ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww.Dziękuje za miłe słowa.♥

      Usuń
    2. chyba tylko tak mogę się odwdzięczyć za szablony ♥ ps. znalazłaś jakiś z horankiem ?

      Usuń
  5. piękny prolog,a o zwiastunie już nie wspomnę.świetna robota :)
    MagicCityLondon - tak będę się zawsze podpisywać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Świetny prolog i zwiastun na pewno będę czytać ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bejbe mam takie pytanie wiem wiem dowiem się z rozdziałów itp. Czyli ona najpierw będzie smutna ... później jedzie do hazzy jest z JB ale później z Niallem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę zdradzać fabuły ,ale to będzie mniej więcej tak, że ona jest smutna i się załamuje, kiedy dowiaduje się, że musi przeprowadzić się do swojego brata.Na miejscu nie będzie dogadywała się z Harry'm i Niall'em bla, bla. Jest z Justinem. Dochodzi Niall, ale w takim prawdziwym związku z nim nigdy nie będzie.

      Usuń
  8. Dziewczyno! Masz taki ogromny talent! Kocham czytać Twoje blogi! Masz niesamowity styl pisania. Naprawdę jesteś genialna! Hoho ;3 Będzie niegrzeczny Niall.xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Aww o Niall'u tak ? :D
    Mam nadzieję że TAK.
    W tle śpiewa Grzegorz Chyży ? x
    Będziesz pisać tylko ten blog teraz czy ''remember the name'' też? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widac po szablonie, to tak-o Niall'u.
      Chodzi Ci o piosenkę w zwiastunie? Jeżeli tak to nie.
      Będę prowadziła tego bloga i RTN :)

      Usuń
  10. Kocham ten blog.♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest dobrze. Jest nawet BARDZO dobrze! :)
    Zapowiada się niesamowicie ciekawie. Ten blog oraz RTN tworzą razem moją drugą połówkę :3
    Pozdrawiam,
    ~Klaudia xx.

    OdpowiedzUsuń
  12. O MATKO AAAAAAAAAAAAA TO JEST TAK CHOLERNIE BOSKIE MEGA JEZUUUUUU DODAJ TEN PIERWSZY ROZDZIAŁ ZAKOCHAŁAM SIĘ JUŻ I UWIERZ TO BĘDZIE NR 1 BLOGIEM ! DODAWAJ SZYBKO AAAAH KOCHAM CIĘ! MEGA MEGA JARAM SIĘ ZWIASTUNEM :* KOCHAM NIALLA W TEJ POSTACI.

    OdpowiedzUsuń
  13. No cześć. :D
    Booskiee. *.* Jeej. ♥ Uwielbiam takiego Horana. :D Taki mrr. XD Się jaram. xD
    Ej, a link do bloga to tytuł piosenki Justina, co nie? :D ♥
    No to dodaj pierwszy rozdział i nie karz nam czekać, noo. XD
    - Nikola Tomlinson

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaaaaaaaaaa!!!!!! To jest zajebiste, zakochałam się!! Czekam na 1 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Tu i teraz chcę 1 rozdział:p
    Blog ten jest zajebisty jak pozostałe dawaj mi ten talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaaaaaaaaaaaa!!!! To jest zajebiste!!! I Love It !!! Czekam na następny. Była bym bardzo ale to bardzo wdzieczna jak byś mnie o nim powiadomiła :-)
    obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chcę tu i teraz 1 rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, fajnie. Znalazłam kilka błędów, ale co tam :) Pamiętaj tylko przecinek bez spacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozważ to, że gdybym tak robiła, to wszystko wyglądałoby nieestetycznie, ale dziękuje za uwagę.Gdzie są błędy, bo ja ich nie widzę xD
      W interpunkcji czy w ortografii ?

      Usuń
  19. Awww no to tak widze ze bd genialnie *.*... Wprowadzisz Justina wiec WoW *.* Czuje ze bd sie dzialo. Wiem, ze nie mozesz zdradzic fabuly ale powiedz mi tylko czy. Glowna bohaterka bd kiedys tam z Niallem?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie między nimi dużo się dziać.Ale takiego prawdziwego związku nigdy nie stworzą, choć to nie znaczy, że będę tylko przyjaciółmi.Mam nadzieję, że wesz o co mi chodzi.

      Usuń
    2. Wieem i wielkie dzieki za info... Genialnie piszesz... *.* Jestem wielka fanka twoich blogow :D

      Usuń
  20. Jak ja ci dziękuję .!!!!!!!!!!!!!!!! Nie wiesz jak przeżywałam rozstanie z RTS :( .!!!!!!! Uratowałaś mi życie .!!!!!! Świra dostawałam powoli ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. ŚLICZNY NOWY BLOG.♥ Po obejrzeniu zwiastuna i przeczytaniu prologu biegam po całym pokoju i dre się, że to będzie kolejne mega opowiadanie w twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Się zapowiada zajebombaśnie!
    Czekam na chapter 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Się szykuje zajebombaśnie :D
    Czekam na chapter 1! :D
    Pozdrawiam i weny życzę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny! : O Zresztą to może niezbyt oryginalne, że tak piszę, ale serio- świetny prolog i zwiastun.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przez przypadek trafiłam TU i stwierdzam będzie super.
    Harry czuwa- Dzisiaj na angielskim miałam lekcję 69 -Kisia.xx

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem ciekawa tego bloga♥ Zapowiada się kolejne powalenie na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  27. Okej. Mam dwie sprawy.
    Pierwsza: orifhjeiorneornjeiofrjn
    Druga: wfiuhefprofoncoieghyerg
    No. Wydaje mi się, że tylko tak da się określić moje uczucia do tego prologu oraz to, jaką niecierpliwość duszę w sobię, co do następnego wpisu. Nie mogę się doczekać. Obserwuję i zostawiam małe co nieco w spamie xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zawsze zajebiście :* Czytałam twoje wcześniejsze logi i wszystkie są tak samo oskie jak ten niesamowity prolog *.* Jestem twoją fanką bo masz wielki talent dziewczyno i przed wszystkim robisz to co kochasz czyli piszesz :* Kocham <3 ~ Roni :>

    OdpowiedzUsuń
  29. Nieziemsko nieziemski bloog ♥
    Jednym słowem mówiąc zajebiście się zapowiada <3
    Idę brać się do czytania bo już nie wytrzymuję - ciekawość zżera !!!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Przeczytałam tylo to i już czuje , że dalsze części będą zajebiste <3<3<3 /Marcysia

    OdpowiedzUsuń
  31. Wstawiam komentarz, ponieważ SZCZERZE pierwszy raz widzę tak idealnie napisany prolog. Podoba mi się w nim wszystko, NA PRAWDĘ. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wie ktoś jam nazywa się główna bohaterka ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak powiedziałam tak zrobiłam, jestem na początku :D
    I się zakochałam ;o *-*
    Lecę do pierwszego rozdziału *-* <3
    chcialamtylkoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziwnie jest czytać cos pisane kilka lat temu bo nie mogę napisać pisz dalej masz talent i wgl. I ze tego nie przeczytasz. W każdym razie. Prolog mówi sam za siebie, idz i czytaj dalej bo to jest prześwietne!!

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz = mocny kopniak w dupę.